Teknoloji Forumu'na Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
TOggyS. avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- [Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu


 Konu: [Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu
 Tarih: 01-04-2013, Saat: 23:24
(Son Düzenleme: 13-05-2016, Saat: 01:36, Düzenleyen: xpserkan.)
#1
Bu konu Simon Baker adlı oyuncu için oluşturulmuş bir hayran topluluğu konusudur. Aynı zamanda bu bölümde açılan ilk örnek konudur Smile.

Simon Baker - Hayatı
Simon Baker 30 Temmuz 1969 yılında doğmuştur. Avustralya'lı aktördür. Baker Tazmanya'da doğmuştur. Annesinin ismi Elizabeth Labberton, babasının ismi ise Barry Baker'dır. Baker Ballina Lisesi'nden 1987 yılında mezun olmuştur. Daha sonra Sidney'e taşınmış ve hemşirelik okumuştur ancak eğitimini tamamlayamamıştır. 1995 yılında ABD'ye göç etmiştir.


Simon Baker sörf ve su topu alanında şampiyon bir sporcuydu. Oyunculuk kariyerine ise 1980'lerde Avustralya televizyonlarında "Simon Baker Denny" ismini kullanarak başladı. Sanatçı gençlik yıllarında bir çok klipde oynayarak Pembe dizilerde rol almaya başlamıştır. 1992 yılında Avustralya’nın saygın ödüllerinden birisi olan ”Popüler Genç Yetenek” ödülünü kazanarak dikkatleri üzerine çekmiştir.

Simon Baker’in ilk önemli rol denemesi ilerde gerçek hayatta karısı olcak Rebebba Rigs ile başrollerini paylaştıgı Avustralya dizisi ‘E Street/E caddesi’ dizisidir.
1998′de Restaurant’da rol aldı. 1999′da Judas Kiss/Judas’ın Öpücügü’nde rol aldı. Yine 1999 yapımı olan ‘Ride With The Devil/Şeytanla Yolculuk’ filminde kariyerinin önemli rollerinden birisini oynadı.
2000′de Red Planet/ Kırmızı Gezegen’de Marsa giden ilk kafilede yer alıyordu. 2001′de bir dönem filmi olan Affair Of The Necklace/Gerdanlık’da rol aldı.

Simon tam da yükselişe geçmişken ailesinin ısrarları ile ve maddi sıkıntılar nedeni ile sinemalardan gelecek belirsiz parayı dizilerden gelecek düzenli paraya tercih ederek ‘The Guardian’ dizisinde oynamaya başladı. 3 sezon süren bu dizide 2001 ve 2004 yılları arasında rol aldı. Dizi bitince orjinal Halka filmlerinin yönetmeni Hideo Nakato’nun yönettigi Amerikan versiyonu Halka 2 ile sinemalara dönüş yapan Baker bundan sonrada bir çok yapımda rol almıştır..  Şu an ABD'de yayın yapan CBS kanalındaki The Mentalist dizisinde başrolde oynamaktadır, Avustralyalı aktris Rebecca Rigg ile evlidir ve 3 çocuğu vardır..


Videolar






İmzanıza eklemek için aşağıdaki kodu kullanın.
PHP Kod:
[align=center][url=http://www.teknolojifrm.com/tr-ornek-konu-simon-baker-hayran-toplulugu-konusu.html][img]http://i.imgur.com/mA5hUBG.png[/img][/url][/align] 

Topluluk Başkanı
TOggyS.
Genel Yetkili
-
Üyeler
TOggyS.


Topluluğa katılmak isteyen üyeler veya oyuncu ile ilgili resim video bilgi paylaşımında bulunmak isteyen herkes bu konu altına yorum atabilir. İyi eğlenceler! Smile
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam

 Konu: Cvp: [Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu
 Tarih: 03-04-2013, Saat: 16:42
#2
Hayırlı olsun eline sağlık Smile
Cevapla
Bunu Beğenenler: Astaldo
Sponsor Reklam
sponsor reklam

 Konu: Cvp: [Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu
 Tarih: 03-04-2013, Saat: 16:51
#3
güzel olmuş eline sağlık Smile
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam

 Konu: Cvp: [Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu
 Tarih: 03-04-2013, Saat: 16:54
#4
senin yüzünden başladım bu diziye hatırlıyorsun demi hala öldüremedi (red john) neyse 10.sezon ümitliyim bu arada emeğine sağlık kardeşim...........

19849913.jpg
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam

 Konu: RE: Cvp: [Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu
 Tarih: 03-04-2013, Saat: 21:32
#5
(03-04-2013, Saat: 16:54)1453 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: senin yüzünden başladım bu diziye hatırlıyorsun demi hala öldüremedi (red john) neyse 10.sezon ümitliyim bu arada emeğine sağlık kardeşim...........

19849913.jpg

Sanki seni zorlamışım da o şekilde bu diziye başlamışsın gibi yazmışsın, Red John falan diziyle ilişkili konular oldukları için onları burada fazla konuşmak istemiyorum şu kadarını söyliyeyim dizi şu an 5. sezonda büyük ihtimal 6 ya da 7. sezonda bitebilir..
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam

 Konu: RE: Cvp: [Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu
 Tarih: 03-04-2013, Saat: 22:51
#6
(03-04-2013, Saat: 21:32)TOggyS. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-04-2013, Saat: 16:54)1453 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: senin yüzünden başladım bu diziye hatırlıyorsun demi hala öldüremedi (red john) neyse 10.sezon ümitliyim bu arada emeğine sağlık kardeşim...........

19849913.jpg

Sanki seni zorlamışım da o şekilde bu diziye başlamışsın gibi yazmışsın, Red John falan diziyle ilişkili konular oldukları için onları burada fazla konuşmak istemiyorum şu kadarını söyliyeyim dizi şu an 5. sezonda büyük ihtimal 6 ya da 7. sezonda bitebilir..

bu ne trip yaaaa geyik olsun diye yazdım Smile fena dizi işte o olay beni deli ediyor basit gibi görünüyor adam nerdeyse dewlet gibi walla hep ters köşe 8 sezon gider kardeşim konu çok sağlam çünkü......
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam

 Konu: RE: Cvp: [Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu
 Tarih: 03-04-2013, Saat: 22:59
#7
(03-04-2013, Saat: 22:51)1453 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-04-2013, Saat: 21:32)TOggyS. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-04-2013, Saat: 16:54)1453 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: senin yüzünden başladım bu diziye hatırlıyorsun demi hala öldüremedi (red john) neyse 10.sezon ümitliyim bu arada emeğine sağlık kardeşim...........

19849913.jpg

Sanki seni zorlamışım da o şekilde bu diziye başlamışsın gibi yazmışsın, Red John falan diziyle ilişkili konular oldukları için onları burada fazla konuşmak istemiyorum şu kadarını söyliyeyim dizi şu an 5. sezonda büyük ihtimal 6 ya da 7. sezonda bitebilir..

bu ne trip yaaaa geyik olsun diye yazdım Smile fena dizi işte o olay beni deli ediyor basit gibi görünüyor adam nerdeyse dewlet gibi walla hep ters köşe 8 sezon gider kardeşim konu çok sağlam çünkü......

Triplere girmedim ben de zaten Tongue Big Grin her neyse cuma günü falan da dizinin topluluk konusunu açarım orada uzun uzun konuşuruz konuşacak şey bol sonuçta Big Grin
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam

 Konu: RE: Cvp: [Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu
 Tarih: 03-04-2013, Saat: 23:13
#8
(03-04-2013, Saat: 22:59)TOggyS. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-04-2013, Saat: 22:51)1453 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-04-2013, Saat: 21:32)TOggyS. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-04-2013, Saat: 16:54)1453 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: senin yüzünden başladım bu diziye hatırlıyorsun demi hala öldüremedi (red john) neyse 10.sezon ümitliyim bu arada emeğine sağlık kardeşim...........

19849913.jpg

Sanki seni zorlamışım da o şekilde bu diziye başlamışsın gibi yazmışsın, Red John falan diziyle ilişkili konular oldukları için onları burada fazla konuşmak istemiyorum şu kadarını söyliyeyim dizi şu an 5. sezonda büyük ihtimal 6 ya da 7. sezonda bitebilir..

bu ne trip yaaaa geyik olsun diye yazdım Smile fena dizi işte o olay beni deli ediyor basit gibi görünüyor adam nerdeyse dewlet gibi walla hep ters köşe 8 sezon gider kardeşim konu çok sağlam çünkü......

Triplere girmedim ben de zaten Tongue Big Grin her neyse cuma günü falan da dizinin topluluk konusunu açarım orada uzun uzun konuşuruz konuşacak şey bol sonuçta Big Grin

aynen öyle kardeşim yalnız Simon Baker muhteşem bir karekter olmuş yaaaa başkası zor tam gitmiş neyse konuşuruz..... Smile
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam

 Konu: RE: Cvp: [Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu
 Tarih: 03-04-2013, Saat: 23:14
#9
(03-04-2013, Saat: 22:59)TOggyS. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-04-2013, Saat: 22:51)1453 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-04-2013, Saat: 21:32)TOggyS. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-04-2013, Saat: 16:54)1453 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: senin yüzünden başladım bu diziye hatırlıyorsun demi hala öldüremedi (red john) neyse 10.sezon ümitliyim bu arada emeğine sağlık kardeşim...........

19849913.jpg

Sanki seni zorlamışım da o şekilde bu diziye başlamışsın gibi yazmışsın, Red John falan diziyle ilişkili konular oldukları için onları burada fazla konuşmak istemiyorum şu kadarını söyliyeyim dizi şu an 5. sezonda büyük ihtimal 6 ya da 7. sezonda bitebilir..

bu ne trip yaaaa geyik olsun diye yazdım Smile fena dizi işte o olay beni deli ediyor basit gibi görünüyor adam nerdeyse dewlet gibi walla hep ters köşe 8 sezon gider kardeşim konu çok sağlam çünkü......

Triplere girmedim ben de zaten Tongue Big Grin her neyse cuma günü falan da dizinin topluluk konusunu açarım orada uzun uzun konuşuruz konuşacak şey bol sonuçta Big Grin

Hangi Dizi O? Big Grin
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam

 Konu: RE: Cvp: [Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu
 Tarih: 03-04-2013, Saat: 23:18
#10
(03-04-2013, Saat: 23:14)TheOrder Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-04-2013, Saat: 22:59)TOggyS. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-04-2013, Saat: 22:51)1453 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-04-2013, Saat: 21:32)TOggyS. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-04-2013, Saat: 16:54)1453 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: senin yüzünden başladım bu diziye hatırlıyorsun demi hala öldüremedi (red john) neyse 10.sezon ümitliyim bu arada emeğine sağlık kardeşim...........

19849913.jpg

Sanki seni zorlamışım da o şekilde bu diziye başlamışsın gibi yazmışsın, Red John falan diziyle ilişkili konular oldukları için onları burada fazla konuşmak istemiyorum şu kadarını söyliyeyim dizi şu an 5. sezonda büyük ihtimal 6 ya da 7. sezonda bitebilir..

bu ne trip yaaaa geyik olsun diye yazdım Smile fena dizi işte o olay beni deli ediyor basit gibi görünüyor adam nerdeyse dewlet gibi walla hep ters köşe 8 sezon gider kardeşim konu çok sağlam çünkü......

Triplere girmedim ben de zaten Tongue Big Grin her neyse cuma günü falan da dizinin topluluk konusunu açarım orada uzun uzun konuşuruz konuşacak şey bol sonuçta Big Grin

Hangi Dizi O? Big Grin

the mentalist kardeşim sağlam dizi.... Smile
Cevapla
Sponsor Reklam
sponsor reklam

 


[Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu konusu
[Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu Konusunun Linki Direk Link
[Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu Konusunun HTML Kodu HTML Link
[Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu Konusu BBCode Linki BBCode Link
[Örnek Konu] Simon Baker - Hayran Topluluğu Konusu Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Battlefield 4 Oyuncu Topluluğu Xena 0 1,005 28-04-2014, Saat: 00:41
Son Yorum: Xena
  Paul Walker Topluluk - Ana Konu - Fan Konusu xpserkan 7 3,042 16-04-2014, Saat: 01:47
Son Yorum: YODA
  League of Legends - Oyun Topluluğu Xena 8 2,628 02-02-2014, Saat: 15:19
Son Yorum: neverever
  Yoda|Batuhan Şen- Topluluk - Ana Konu - Fan Konusu xpserkan 9 3,356 02-10-2013, Saat: 19:32
Son Yorum: xpserkan
  HUSSO - Topluluk - Ana Konu - Fan Konusu YODA 21 7,530 14-09-2013, Saat: 11:29
Son Yorum: HUSSO



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© 2011-2018 Teknoloji Forumu Internet Hizmetleri.

Web sitemiz dahilindeki tüm sayfalar, bu sayfaları gösteren tüm ekranlar ve içerdiği her türlü bilgi ve bağlı materyal, yerleşim ve öğeler, (çözüm ortaklarının logoları ve yasal hakları hariç) TeknolojiFrm.Com'a aittir.
Yazılı izin olmaksızın ve kaynak belirtilmedikçe, (Kaynak göstererek alıntı yapılabilir.) kopyalanamaz ya da yayınlanamaz. TeknolojiFrm.Com sitesindeki içerik-ler 5070 sayılı kanun kapsamında dijital zaman damgasıyla ve DMCA tarafından korunmaktadır.
Tüm hakları, (insafiyet ile) saklıdır.

günlük yemek tarifleri - Güncel Oyun ve Program İndir - teknoloji haberleri - link kısaltma - oyun indir